روایت نماینده تهران از ماهیت شهرکی اعیان نشین در لواسان؛ کارگران زیادی در شهرک باستی هیلز مشغول به کار هستند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویلاسازی ها در شهرک باستی هیلز گفت: در شهرک باستی هیلز کارگران زیادی مشغول به کار هستند.

به گزارش شمیرانات خبر، محمدعلی وکیلی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به افتتاح پیست شمشک دربندسر اظهار داشت: بهره برداری از این پیست برای سال ها مطالبه جدی مردم است که مشکلات آن توسط مردم پیگیری می شود.

وی بیان کرد: رفع مشکلات مربوط به پیست شمشک دربندسر نیازمند واگذاری پیست به شهرداری و مردم است که تنها در صورت اجرای این امر می توان بهره برداری مناسبی از آن داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به روند ساخت وسازها در منطقه شمیرانات افزود: اگر در شمیرانات کسی متعرض حقوق مردم در زمینه هایی همچون کوه خواری و غیره باشد باید با آن برخورد کرد اما نباید با برخی اقدامات ریسک سرمایه گذاری را افزایش داد که چنین امری قطعاً قابل قبول نیست.

وکیلی با اشاره به ویلاسازی ها در شهرک باستی هیلز تصریح کرد: در شهرک باستی هیلز کارگران زیادی مشغول به کار شده اند که نباید به اسم مبارزه با فساد، منطقه را ناامن کرد.

سنگ هایی که جلوی پای صنعتگر می گذارند/پول ساخت باستی هیلز را داریم ولی پول تولید را نداریم!
چه کسانی می خواهند کل تهران را«باستی هیلز» کنند؟

آقای رئیسی! حجم تخلفات و زمین خواری در لواسانات فراتر از ابعاد گیت باستی هیلز است
مصوبه شورای عالی امنیت ملی در مورد جرائم نیازمند بازنگری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا