رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات تغییر کرد

“عبدالرضا علی پناه” با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به عنوان سرپرست این اداره در شهرستان شمیرانات و شمال تهران منصوب شد.

به گزارش شمیرانات خبر، مرتضی قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در مراسم معارفه علی پناه با تاکید بر اهمیت شهرستان شمیرانات به ویژه در حوزه فرهنگ اذعان داشت: در حال حاضر اداره ارشاد اسلامی شمیرانات یکی ازدرخشان‌ترین ادارات ارشاد استان محسوب می‌شود و انتظار داریم با توجه به تجارب رئیس جدید، پرسنل مجرب و اهالی فرهنگ دوست شمیرانات شاهد افزایش و بهبود هر چه بیشتر عملکرد این اداره باشیم.

عبدالرضا علی پناه نیز در این مراسم به موضوع عنصر زیبایی در فرهنگ اشاره کرد و گفت: زیبایی رسالت شاخص فرهنگ است و ما باید از زیبایی ظاهری گذر کرده و به زیبایی واقعی در فرهنگ برسیم و این زیبایی واقعی را هیچ‌کس جز جامعه هنرمندان و فعالان این حوزه نمی‌توانند خلق کنند.

 پیش از این سید علی اصغر رفعت حقیقی در این سمت در مشغول به فعالیت بود و علی پناه نیز به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار خدمت می کرد.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، بخش اعظمی از منطقه سه و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا