زیرساخت‌های شهر تهران با جمعیت آن متناسب نیست

ماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شهر تهران پایتخت کشور است به صورت ملی به آن نگاه می شود و همین موضوع باعث شده زیرساخت های این شهر متناسب با جمعیت آن افزایش نیابد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، ابوالفضل عمویی افزود: تاکنون برای بررسی و حل مشکلات تهران جلسات مختلفی از سوی مجمع تهران و جلسات اختصاصی با دستگاه ها و نهاد های مختلف برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اکنون به دنبال حل مباحث امنیتی، انتظامی، صنعتی و حاشیه نشینی شهر تهران هستیم، ادامه داد: در بحث انتظامی تعداد کلانتری های تهران نسبت به جمعیت کم است.

عمویی با اشاره به کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در تهران نیز گفت: در بازدیدی که اخیرا از بیمارستان رسول اکرم (ص) شهر تهران داشتم به چشم دیدم که این بیمارستان که به عنوان مرکز درمان شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در نظر گرفته شده از نظر ظرفیت تا چه حد دچار کمبود است چراکه مردم حاشیه تهران نیز برای مداوا به این مرکز مراجعه می کنند.

وی اضافه کرد: در شهر تهران باید به مسائل بهداشتی و درمانی توجه ویژه شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه مشکلات تهران یکی، دوتا نیست گفت: مشکل اصلی شهروندان اسلامشهر نیز کمبود حمل و نقل عمومی است که اعضای مجمع تهران به دنبال تامین اعتبار برای تکمیل خط مترو این شهرستان هستند.

وی بیان کرد: همچنین مسائل مربوط به بخش آموزش و پرورش این شهرستان در مجلس مطرح شده و در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا