ساختمان ارشاد شمیرانات به این شهرستان منتقل می شود

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات در محدوده شهر تهران از انتقال ساختمان این اداره به منطقه یک تهران ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام احمد مازنی  اظهار داشت: طی پیگیری های صورت گرفته توسط امور حقوقی مجلس، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری شهرستان شمیرانات و شهرداری تهران مقرر شد، شهرداری منطقه یک نسبت به واگذاری یک ساختمان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران جهت انتقال این اداره در محدوده این شهرستان ظرف یک ماه آینده اقدام کند.

وی گفت: شهرداری ساختمانی در تقاطع بزرگراه صدر و الهیه را برای این امر مدنظر دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استقرار این اداره در محدوده شهرستان یکی از مطالبات به حق مردم، هنرمندان و فرهیختگان شمیرانات بود که تعیین تکلیف شد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات که پیشتر مستاجر یک ملک در شمال تهران بود با افزایش نرخ اجاره بها از سال ۱۳۸۶ ناچار به نقل مکان به یکی از اماکن مورد تملک اداره کل ارشاد استان تهران واقع در دهکده المپیک شد و اکنون پس از گذشت ۱۲ سال تمهیدات لازم برای جا بجایی این ساختمان اتخاذ شد.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقه دو و بخش اعظمی از منطقه سه تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا