ساداتی خواستار تقویت ناجا در شمیرانات شد

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: امنیت اصل مهم و اساسی در هر کشور است که نیاز اول آرامش جامعه محسوب می‌شود و بایستی در راستای ارتقای امکانات مجموعه نیروی انتظامی بویژه در این شهرستان به طور ویژه گام برداریم.

به گزارش شمیرانات خبر، سیدمهدی ساداتی در حاشیه بازدید از سرکلانتری یکم فاتب (فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) و دیدار با سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر، رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی، رئیس حفاظت اطلاعات سرکلانتری و رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی بیان داشت: شمیرانات به دلیل وجود سفارت‌خانه‌ها، کنسولگری‌ها، کاخ‌ها و سالن‌های اجلاس و برگزاری جلسات بین‌المللی، و همچنین شرایط ویژه گردشگری و میزبانی از جمعیت کثیری از مردم در اقشار مختلف شرایط بسیار ویژه‌ای داشته و تامین و ثبات امنیت در این شهرستان امری بسیار مهم و دشوار تلقی می‌شود.

وی تاکید کرد: بر این اساس در راستای تحقق اهداف امنیتی باید دقت و تلاش مضاعفی داشته باشیم، چرا که کوچکترین سهل‌انگاری می‌تواند تبعات بسیاری به همراه داشته باشد که بعضاً قابل جبران نیست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تقویت امکانات، تجهیزات و افزایش نیروی انسانی در سرکلانتری و کلانتری‌های مناطق در شمیرانات نیاز اساسی است و حتی ارتقا به فرماندهی انتظامی شهرستان را خواستاریم که در صورت امکان محقق شود.

سرکلانتری یکم فاتب در شمیرانات شامل ۸ کلانتری در سطح شهرستان، یعنی کلانتری ۱۶۶ لواسانات، کلانتری ۱۶۵ لتیان، کلانتری ۱۶۲ فشم و ۵ کلانتری در شهر شمیران (منطقه یک تهران) است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا