شمیرانات پایتخت ورزش‌های زمستانی است

فرماندار شمیرانات گفت: شمیرانات بعنوان پایتخت ورش های زمستانی ۶۸ درصد از اعضای تیم المپیک اسکی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در آیین برگزاری مسابقات اسکی جام فجر که به میزبانی پیست بین المللی اسکی توچال و با حضور شهردار منطقه یک، رئیس فدراسیون ساکی و مدیران شهرستانی برگزار شد، شمیرانات را پایتخت ورزشهای زمستانی برشمرد و اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی شمیرانات در ارتفاعات تهران قرار دارد و این امر شرایط را برای توسعه ورزشهای زمستانی در این منطقه فراهم کرده است.

وی با اشاره به حضور پررنگ ورزشکاران شمیرانات در تیم المپیک اسکی ابراز کرد: از ۲۵ ورزشکار تیم المپیک اسکی ۱۷ نفر از شمیرانات هستند که این حضور پررنگ نشان از ظرفیت بالای این ورزش در منطقه و وجود استعداد های بالای مردم در این نوع ورزش هاست.

ساداتی در ادامه تصریح کرد: شمیرانات با داشتن ۳ پیست بین المللی توچال، شمشک و دربند سر بعنوان قطب ورزشهای زمستانی در کشور است که میزبان برگزاری بسیاری از مسابقات کشوری و بین المللی است.

این مسابقات در رشته اسکی اسنوبرد سافت و در ماده مارپیچ بزرگ برگزار شد. ۱۱۰ ورزشکار با ثبت نام در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند. این ورزشکاران همگی در رده آماتور بوده و معرفی آنها ظرفیت بزرگی در زمینه استعدادیابی و رشد آینده اسکی ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا