موج چهارم کرونا با سهل‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راه است

فرماندار شمیرانات گفت: اگر رعایت دستورالعمل های بهداشتی جدی گرفته نشود موج چهارم کرونا سخت تر از گذشته فراگیر می شود.

به گزارش شمیرانات خبر، سیدمهدی ساداتی با اشاره به کاهش توجه مردم در رعایت دستورالعمل ها اظهار داشت: رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی باید برای همگان الزام آور باشد تا شاهد موچ چهارم کرونا که قطعا بسیار سخت تر از گذشته خواهد بود، نباشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا شمیرانات تاکید کرد: طبق یافته های جدید کرونا انگلیسی از میزان شیوع بسیار بالاتری نسبت به نوع قبلی برخوردار است و می تواند همه سنین را مورد حمله قرار دهد . رعایت دستورالعمل ها و عدم مسافرتهای غیر ضرور می تواند در کاهش و کنترل این ویروس منحوس نقش موثری را داشته باشد که همچون گذشته مشارکت مردم  تعیین کننده شکست ویروس کرونا خواهد بود.

ساداتی در ادامه ابراز کرد: مدافعان سلامت بیش از یکسال است که در مقابله با این ویروس در جنگ هستند و تعداد قابل توجهی از آنان شهید خدمت شدند تا دیگر هموطنان سلامتی و خود را بازیابند و دوباره متولد شوند. به احترام ایثارگری ها و قدردانی از تلاش های کادر درمان دستورالعمل های بهداشتی  و فاصله اجتماعی را با زدن ماسک رعایت کنیم تا زنجیره ابتلا قطع شود.

گفتنی است شهرستان شمیرانات با وجود بیمارستانهای مسیح دانشوری، شهداری تجریش و طالقانی پیشرو در درمان ویروس منحوس کرونا است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا