ساماندهی بوستان‌های شمال پایتخت در دستور کار شورای تامین شمیرانات

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات تاکید کرد: احصای کارشناسی و دقیق ناهنجاری‌های اجتماعی در بوستان‌های شمیران (منطقه یک تهران) اولین گام اساسی برای ریشه‌کن شدن این آسیب‌ها تلقی می‌شود.

به گزارش شمیرانات خبر، منصور سالکی ظهر یکشنبه در نشستی مشترک با دستگاه‌های مرتبط در این حوزه بیان داشت: با توجه به اینکه برخی افراد در قالب گروه‌های ورزشی در بوستان‌های منطقه شئونات اسلامی را رعایت نکرده و هنجارشکنی می‌کنند، یکی از مصوبات مهم شورای تامین ساماندهی این تفرجگاه‌های عمومی است.

وی افزود: مقرر شده است تا نیروی انتظامی و شهرداری نسبت به تذکر قانونی به این گروه‌ها اقدام کنند؛ همچنین تمامی مسئولان متولی باید در این امر مهم اهتمام لازم را داشته باشند و در حوزه اختیارات خود در این ساماندهی نقش موثری ایفا کنند.

این مقام مسئول گفت: این پارک‌ها تفرجگاه‌های عمومی هستند و اجازه نخواهیم داد عده‌ای با بی‌قانونی و زیرپا گذاشتن شئونات اسلامی موجب آزار شهروندان شوند و این اماکن عمومی را به نوعی منحصر به خود کنند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا