تجلیل از سربازرسان انتخابات شمیرانات

مراسم تجلیل از سربازرسان انتخابات ۱۴۰۲ در شهرستان شمیرانات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شمیرانات، جلسه مذکور با حضور اسدالله تقی‌زاده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران، مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، محسن مبارکی معاون سیاسی انتظامی فرماندار، امیر بهزادی مقدم رئیس اداره بازرسی فرمانداری و سربازرسان انتخابات ۱۴۰۲ در سطح شهرستان عصر یک‌شنبه ۲۶ فروردین ماه در سالن شهدای شمیرانات فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار شمیرانات در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز حمله رژیم صهیونیست به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ غرورآفرین سپاه مقتدر اسلام به جنایات اسرائیل، با خیرمقدم به حضار از زحمات ایشان در فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

 ذاکریان اظهار داشت: دموکراسی و مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی لفظی نیست؛ امام راحل و رهبر معظم انقلاب عمیقاً به اهمیت نقش مردم در جامعه ایمان داشته و دارند؛ بر همین اساس، انتخابات که مهم‌ترین زمینه‌ساز مشارکت مردم به شمار می‌رود، در هیچ برهه‌ای اعم از جنگ، کرونا و اخیراً تهدیدات امنیتی خدشه‌ای به آن وارد نشده و به بهترین نحو برگزار شده است.

 وی با اشاره به این‌که، مدل جمهوری اسلامی این است که کارگزاران با نظر عامه مردم بر منصب نشینند و همین مهم نقش انتخابات را برجسته می‌‌سازد، خاطرنشان کرد: انتخابات جمهوری اسلامی الگوی به میدان آوردن مردم و دخالت نقش و نظر ایشان در امور مختلف برای جهانیان است و در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی مهم، کلیدی و حیاتی است.

 مدیرکل بازرسی استانداری تهران نیز ضمن ارج نهادن و تقدیر از زحمات اعضای هیئت بازرسی، بازرسان و دیگر کمیته‌های فعال در انتخابات، بیان داشت: بسیاری از دشمنان امیدوار بودند که مشارکت مردم به ۱۵ درصد هم نرسد، که آمار حضور ملت پای صندوق‌های رأی آن‌ها را ناامید ساخت.

 تقی‌زاده یادآور شد: بی‌شک مشارکت مردم برای تصمیم‌گیری در خصوص آینده سیاسی خودشان بایستی بالاتر رود و هرکس متناسب با نقش و جایگاه خود در این راه نقش‌‌آفرین باشد‌.

 وی ابراز داشت: با توجه به تغییرات فضای منطقه، مجلس آینده اهمیت بیشتری دارد و مردم برای انتخاب باید مراقب باشند تا افرادی را راهی مجلس کنند که درک و برداشت ملی داشته باشند و در کنار امور مربوط به حوزه انتخابیه، به خاطر داشته باشند، نماینده کل ملت ایران هستند.

 براساس این گزارش، در پایان جلسه نیز آئین تجلیل از مدیرکل بازرسی استانداری تهران به پاس حمایت‌های بی‌دریغ وی در فرآیند انتخابات ۱۴۰۲ و همچنین زحمات هیئت بازرسی و سربازرسان در طول برگزاری این امر مهم در شهرستان شمیرانات برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا