سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شمیرانات معرفی شد

وحید تاجیک با ابلاغی از سوی عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شمیرانات منصوب و روز شنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) معرفی شد.

به گزارش شمیرانات خبر، فرماندار شهرستان در آئین تکریم و معارفه مذکور اظهار داشت: مسائل این منطقه، مسائلی خاص‌ همچون بازنگری طرح‌های هادی روستایی و محدودیت‌های حریم رودخانه و مناطق حفاظت شده، که مشمول زمان هم شده، موجبات گلایه‌مندی مردم را فراهم آورده است.

مجتبی ذاکریان افزود: شاید مسیر پیگیری‌ها مسیر درستی نبوده ویا جدیت لازم و فرصت کافی وجود نداشته، اما به هرحال امروز با نارضایتی اهالی مواجه هستیم که حقیقتا مسئولیت ما را سنگین‌ می‌کند.

وی ابراز داشت: مردم از شنیدن وعده‌ها خسته هستند و باید به جای تیزرهای تبلیغاتی و سخنرانی، کار کنیم و گزارش اقدامات انجام شده را به آن‌ها ارائه دهیم.

وی با اشاره به این‌که بعضا ادارات شهرستان دچار خمودگی شده‌اند، خاطرنشان کرد: بایستی جایگاه ستادی، سیاست‌گذاری و راهبری فرمانداری احیا و حفظ شود و دستگاه‌های اجرایی متعهد، منسجم و هماهنگ ذیل سیاست‌گذاری فرمانداری حرکت کنند؛ تحقق این مهم، خود حلال بسیاری از مسائل خواهد بود.

ذاکریان بیان داشت: انتظار ما شکل‌گیری تیم عمرانی قوی با استفاده از ظرفیت خوب بدنه کارشناسی حوزه عمرانی فرمانداری و ارتباط وسیع با مدیران کل و وزارت‌خانه‌های مرتبط است، چراکه بسیاری از مشکلات شمیرانات نیازمند اعتبارات ملی بوده و با پیگیری‌های صرف استانی به سرانجام نمی‌رسد.

فرماندار شمیرانات ضمن قدردانی از زحمات بی‌شائبه معاون پیشین نیز یادآور شد: با وجود اینکه وی از نیروهای ارزشی مجموعه بود، اما از اهداف دولت است که از ظرفیت جوانان بویژه در لایه‌های میانی مدیریت استفاده شود تا ضمن خدمت به مردم، کسب تجربه داشته باشند.

مقابله با فساد و مردمی بودن، اهم اهداف دولت سیزدهم

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران نیز بیان داشت: معاونت عمرانی قلب تپنده مجموعه‌های فرمانداری و استانداری است و باید آن را در اولویت بدانیم چراکه وقتی مردم امور اجرایی و بهبود زیرساخت‌های منطقه را شاهد باشند، در تمامی حوزه‌های اجتماعی سیاسی و فرهنگی نیز مشارکت می‌کنند و نیاز به سخنرانی هم نیست.

هادی گورابی تاکید کرد: کار در شمیرانات به سبب تناقضی که بین اقشار مختلف وجود دارد، به مراتب سخت‌تر است و مسئولان بایستی برای پاسخگویی به انتظارات مردمی در سطح بالایی تلاش کنند.

وی با تاکید بر شاخص‌ فسادستیزی برای مدیران این دولت نیز اظهار داشت: نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز و عملکرد مسئولان باتوجه به دستگیری‌های سابق مدیران شهری در این منطقه یکی از مهم‌ترین تکالیف حوزه عمرانی شمیرانات است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر نظارت طبیعتا باید برای نیاز قانونی شهروندان راهکار داشته باشیم. برنامه‌ریزی برای این حوزه هم همان طرح‌های هادی روستایی و طرح تفصیلی شهرهاست که بازنگری آن همین‌طور که مورد پیگیری جدی است، تا حصول نتیجه تداوم داشته باشد.

وحید تاجیک، شهرداری ناحیه ۶ منظقه ۱۴ تهران و مدیریت اداره املاک و مستغلات شهرداری‌های منطقه ۱ و ۱۰ را در کارنامه خود دارد‌.

پیش از این سیروس قدرتی مسئولیت معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شمیرانات را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا