شمیران میزبان نواب رؤسای هیئت ژیمناستیک استان تهران بود

نخستین نشست هماهنگی نواب رؤسای هیئت‌های ژیمناستیک حوزه‌ها و شهرستان‌های استان تهران در سال جدید، با میزبانی هیات شمیرانات در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش  پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شمیرانات، این نشست با حضور محسن خوش‌طینت رئیس هیات ژیمناستیک استان تهران و سیده ژاله تقوایی نائب‌رئیس هیئت، در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شمیرانات برگزارشد و نائب‌ رئیسان ضمن ارائه گزارش عملکرد، مشکلات جاری ژیمناستیک دختران و راه‌های برون‌رفت از این مشکلات را مطرح کردند.

 خوش‌طینت پس از استماع مشکلات مطروحه، درمورد انجام بازدیدهای استانی و جذب مساعدت ادارات ورزش با تعامل حامیان ژیمناستیک در راستای رفع این مسائل قول مساعد داد.

 تقوایی نیز با اشاره به قهرمانی‌های متمادی ژیمناست‌های تهرانی در مسابقات کشوری، فعال‌‌سازی این رشته ورزشی در دو بخش قهرمانی و همگانی را در تمام حوزه‌ها و شهرستان‌های استان ضروری توصیف کرد.

 برگزاری مسابقات قهرمانی، سطح‌بندی و کلوپی، برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی داوران و مربیان، پی‌گیری کارت‌های داوری و مربی‌گری و تعامل با فدراسیون، آموزش و پرورش، شهرداری، بسیج و سایر ادارات و دستگاه‌ها، از مباحث دیگری بود که در این نشست مورد بررسی قرارگرفت.

 در پایان این نشست طی مراسمی از مسئولان برتر ژیمناستیک بانوان استان تهران تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا