عوامل اجرایی انتخابات برای حضور پرشور مردم در پای صندوق رای همکاری کنند

رئیس ستاد انتخابات شمیرانات با بیان اینکه تعامل موضوع مهمی‌ است که همه عوامل اجرایی انتخابات باید به آن توجه ویژه داشته باشند و تنها هدف باید این باشد که با نهایت همکاری، مردم در سلامت و امنیت کامل پای صندوق‌ها حاضر شوند و نامزد موردنظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، محسن مبارکی در سومین دوره آموزشی عوامل اجرایی سطح شهرستان شمیرانات در انتخابات ۱۴۰۲ که شب گذشته (سه شنبه) در سالن اجتماعات آسمان زعفرانیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بر ضرورت آگاهی عوامل اجرایی از قوانین و دستورالعمل‌های انتخابات تأکید کرد.

وی با اشاره تاکیدات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت، مجموعه چهار مولفه‌ای هستند که قریب به پنج ماه است در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها با قوانین و دستورالعمل‌ها تطبیق می‌دهیم.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات با تاکید بر این‌که عوامل اجرایی باید نسبت به قوانین و دستوالعمل‌ها مطلع و مسلط باشند، بر اهمیت دوره‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: همه عوامل -چه افرادی که سابقه عوامل اجرایی را داشته و چه افرادی که برای اولین بار به عنوان عامل اجرایی ورود کرده‌اند- توجه داشته باشند که قانون انتخابات از مرداد ماه سال ۱۴۰۲ بازنگری شده و قانون‌گذار مواردی را افزوده یا کاسته است که بسیار حائز اهمیت هستند.

مبارکی بیان کرد: قانون‌گذار در این انتخابات عدم رعایت مُرّ قانون را برای افراد حقیقی هم جرم‌انگاری کرده است؛ یعنی اگر هر کدام از ما پای صندوق رأی کاری انجام دهیم که شبهه داشته باشد، ترک فعل تلقی می‌شود.

وی خطاب به حضار تاکید کرد: مسأله مهم در امر برگزاری انتخابات این است که هر کس وظیفه خود را انجام دهد و نقش خود را ایفا کند؛ و توجه داشته باشد محوریت شعبه با نماینده فرماندار یا نماینده بخشدار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا