فرماندار شمیرانات: احداث تصفیه خانه آب شرب روستای نیکنامده به زودی آغاز می‌شود

بنا بر اعلام فرماندار شمیرانات اجرای پروژه احداث تصفیه خانه آب شرب روستای نیکنامده از توابع بخش لواسانات این شهرستان به صورت فازبندی ظرف یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش شمیرانات خبر، سیاوش شهریور روز یکشنبه در جلسه ساماندهی مشکلات آب و فاضلاب روستای نیکنامده بخش لواسانات اظهار داشت: اجرای این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات و اهمیت آن که از مطالبات به حق مردم منطقه نیز به شمار می آید، به چند فاز تقسیم می شود.

وی تشریح کرد: فاز اول توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی می شود و برای فاز دوم شورای روستا متعهد شدند ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم را تأمین کرده و باقی نیز از اعتبارات آبفار پیشروی می کند.

این مقام مسئول اذعان داشت: تصفیه آب شرب روستاهای منطقه لواسان کوچک نیز با مشارک آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی به انجام خواهد رسید.

شهریور بیان داشت: احداث تصفیه خانه روستاهای زردبند، حاجی آباد، رودک، امین آباد نیز توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی با مشارکت اهالی و رستوران داران منطقه رودبار قصران اجرایی می شود.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و دو بخش لواسانات رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر  در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا