فرماندار شمیرانات با صدور پیامی سالروز معلم را تبریک گفت

مجتبی ذاکریان، فرماندار شمیرانات ۱۲ اردیبهشت ماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مرتضی مطهری، استاد متفکر و دانشمند اسلام‌شناس، با صدور پیامی روز معلم را به این جامعه فرهیخته بویژه اساتید، معلمان و فرهنگیان شهرستان تبریک گفت.

به گزارش شمیرانات خبر، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر فرهنگ اسلامی بر جامعه‌ای حاکم باشد، همه مردم باید خود را مدیون معلم بدانند.

مقام معظم رهبری

تعلیم، سرمشق همه انبیاست که از طرف خداوند تبارک و تعالی به آن‌ها ماموریت داده شد؛ ماموریت پروردگار به انبیا همین است که بیایند و آدم‌سازی کنند، لذا آنان که به انبیاء نزدیک‌تر هستند، به مقام آدمیت نزدیک‌ترند.

روز معلم، فرصتی‌ست مغتنم برای تکریم منزلت رفیع علم و علم‌‌آموزی، و سپاس از میراث‌داران انبیاء الهی و انسان‌های بزرگ منشی که با رسالتی عظیم و بی‌بدیل در مسیر تعلیم، تربیت، آگاهی‌بخشی و معرفت‌شناسی فرزندان ایران اسلامی بی‌ادعا گام برمی‌دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی، فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای ایران اسلامی به ویژه اساتید، معلمان و فرهنگیان پرتلاش شهرستان شمیرانات تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده این قشر شریف که با صبر و بردباری و سعه صدر، پس از گذران دوران کرونایی مصمم‌تر از همیشه برای انجام موفق رسالت کاری خود سعی و تلاش می‌کنند، از خداوند متعال توفیق روزافزون ایشان را زیر سایه لطف حضرت ولی الله اعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف مسئلت دارم.

امید است با توکل به پروردگار، و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر ریاست محترم جمهوری، شاهد تحقق پیشرفت و توسعه در حوزه مهم آموزش و پرورش باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا