فرماندار شمیرانات: دیدگاه سیاسی مسئولان نباید در انتخابات اعمال شود

فرماندار شهرستان شمیرانات با بیان اینکه قطعاً دیدگاه و انگیزه سیاسی افراد متفاوت است تأکید کرد: قیامتمان را فدای هیچ جریان سیاسی نخواهیم کرد؛ رأی مردم امانت ماست و ذره‌ای نظر سیاسی خود را در انتخابات اعمال نمی‌کنیم.

به گزارش شمیرانات خبر، سیاوش شهریور روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی امور اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان در حضور مسئولانکمیته‌های متعدد فعال در این زمینه بر برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، قانونمند، شفاف، منصفانه و بی‌طرفانه تأکید و بیان کرد:‌ اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه نظام سیاسی است.

معاون سیاسی – انتظامی فرماندار شمیرانات نیز در این نشست گفت:‌ سه معاونت تدارکات و پشتیبانی، پشتیبانی مالی، حمل و نقل و مکان‌یابی شعب در ستاد انتخابات شهرستان فعالیت خواهند داشت.

بهمن جلیلیان با اشاره به ماده ۱۱ قانون انتخابات اذعان داشت: مدیران در سطح استان و شهرستان ها باید نهایت همکاری برای برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات را داشته باشند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ دوم اسفند ۹۸ همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا