فرماندار شمیرانات: همکاری کسبه بازار تجریش مطلوب است

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: همکاری اصناف بازار تجریش در نخستین روز از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، قابل تحسین است.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در بازدیدی که به همراه معاونان، رئیس صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و عوامل نیروی انتظامی شهرستان انجام داد، ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب کسبه بازار بزرگ تجریش اظهار داشت: ضامن اجرای طرح محدودیت هوشمند در مقابله با کرونا مردم هستند که کسبه با همکاری کم‌نظیر خود اولین گام را برداشتند.

وی تاکید کرد: به منظور کاهش موج سوم کرونا و کاهش مبتلایان به این بیماری، همکاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بر همگان الزامی است.

این مقام مسئول با تاکید بر جمع‌آوری بساط گستران در شمیرانات از شهرداری‌ها خواست با هماهنگی و همکاری هلال احمر، بسیج و نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری بساط گستران اقدام جدی صورت گیرد.

فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: صنوفی که در گروه‌بندی ۱ قرار دارند فقط می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و در مدت محدودیت‌ها گروه‌های ۲، ۳ و ۴ باید تعطیل باشند؛ در صورت مشاهده عدم رعایت این طرح با متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

شهرستان شمیرانات متشکل از ۴ شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا