ساداتی: : فریضه نماز جمعه، تریبون رسمی حاکمیت اسلامی و سنگر عظیم وحدت ملی است

فرماندار شمیرانات گفت: نماز جمعه سنگر مستحکم وحدت ملی و تقویت ارمانهای مردم به انقلاب است.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی با فرارسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه و نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستادههای نماز جمعه شهرستان شمیرانات ضمن تاکید بر جایگاه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر لزوم اجرای دقیق مصوبات آن اظهار داشت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی پس از کار کارشناسی به منظور تبیین فرهنگ ملی مذهبی و انتقال آن به نسل نوجوان و جوان تصویب می شوند و تمام دستگاه های ذی ربط مکلف به اجرای دقیق این مصوبات هستند.

وی تصریح کرد: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید بعنوان یک وظیفه انسانی و اجتماعی در فرد فرد اعضای جامعه تسری یابد.

ساداتی ادامه داد: فریضه نماز جمعه تریبون رسمی حاکمیت اسلامی و سنگر عظیم وحدت ملی و تحکیم انسجام امت اسلامی و پربار شدن سنگر حراست از آرمان های انسانی و دفاع از مظلومین می باشد.

فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: ائمه جمعه سخنگویان و پرچم داران دفاع از حاکمیت اسلامی می باشند که با کلام شیوا و رسای خود آرمان ها و اصول اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش آحاد مردم رسانده و پایه های وحدت ملی و ولایتمداری را مستحکم تر از قبل می کنند.

ساداتی در ادامه یادآور شد: علما، فضلا، مداحان اهل بیت، سخنوران و بسیجیان پیش قراولان رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا بوده اند و در محرم امسال نیز همچون سال گذشته ضمن بزرگداشت مقام والا و شامخ شهدای کربلا و عزاداری برای سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، دستورات بهداشتی را نیز بصورت کامل و جامع رعایت خواهند نمود.

وی ادامه داد: دو مناسبت عظیم مذهبی عید سعید غدیرخم و ایام سوگواری دهه محرم را در پیش داریم و از دست اندرکاران مبلمان شهری شهرستان انتظار می رود در هر دو مناسبت فضای میادین و ورودی های شهری را به گونه ای شایسته تزیین نمایند.

در پایان این نشست صمیمی فرماندار شمیرانات ار اعضای ستادهای نماز جمعه بخش های لواسانات و رودبارقصران و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا