لواسانی ها انزجارشان از استکبار جهانی را فریاد زدند

شهروندان روزه دار لواسانی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

به گزارش شمیرانات خبر، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمع کثیری از اقشار مختلف لواسان به همراه روحانیون، سپاهیان، مسئولان نظامی، انتظامی و دولتی از میدان امام خمینی (ره) تا مصلی نماز جمعه شهر راهپیمایی کردند و مظلومیت برادران دینی خود در فلسطین را بر سر استکبار جهانی فریاد زدند.

مردم و مسئولان محلی شهرستان شمیرانات در این تظاهرات با فریاد شعارهای «ما فلسطین را رها از دست نا اهل می‌کنیم»، «بیت المقدس صحنه‌ی قیام است، آزادی اش با قدرت اسلام است»، «ما همه سرباز تواییم خامنه ای، گوش به فرمان تواییم خامنه ای»، «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، «امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام اشکار است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، انزجار خود را از کشورهای غاصب دنیا بویژه آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

رهبر این جماعت پرشور که از یکی از جانبازان فداکار و خوشنام شهر است، پشت میکروفون فریاد می‌زند: امروز روز جهانی قدس، ایستادگی و پایداری واحد است؛ روزی که مستکبران جهان در حزن فرو رفته و آواز پیروزی مسلمانان لرزه بر تن ابرقدرتان سیاه دل می‌اندازد.

وی افزود: به یاری خداوند متعال، با یاد رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و رهنمودهای آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) امروز، در روز جهانی قدس پرده از آزادی، صلح و امنیت جهانی که اکنون تها پرده‌ای زیبا بر بی رحمی مستکبران است برمی داریم.

همچنین ادامه داد: امروز ملت‌ها بیدارند و ندای اسلام به معنای شکست دشمنان است.

به گزارش شمیرانات خبر، روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی (ره) مرداد سال ۱۳۵۸ آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

امسال شعار محوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن با تثبیت آرمان فلسطین» انتخاب شده است.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال مصادف با دهم خرداد ۱۳۹۸ است.

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا