لواسان میزبان رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور بود

فرماندار شهرستان شمیرانات به مناسبت روز ملی شوراها‌، با روسا و اعضای شورای اسلامی بخش‌ لواسانات و شهر لواسان دیدار و از زحمات و پیگیری‌های نمایندگان مردم و کارکنان نهاد شورا قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، مجتبی ذاکریان فرماندار روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با همراهی کاظم فرخ‌زاد معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری و محمدرضا علی‌اکبری بخشدار لواسانات، با حضور در دفتر شورای بخش لواسانات با فرهاد زارعی رئیس و قاسم سلیمانی، سید قاسم علیمیرزایی، حسین طلایی و حمیدرضا جمالیان اعضای شورای بخش دیدار کرده و پیرامون اهم مسائل لواسانات بویژه ضرورت تقویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شمیرانات و تشکیل کمیته فنی برای تسریع امور این حوزه گفت‌و‌گو شد.

 فرماندار شمیرانات همچنین با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر لواسان ضمن عرض خداقوت به مهدی کرمی‌نیا رئیس، حمیدوند و کردی اعضای حاضر در جلسه امروز، با اسدالله جولایی رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور نیز دیدار کرد.

 طی جلسه مذکور که با هدف استفاده از ظرفیت‌های شوراهای اسلامی و خیران لواسان برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومیت‌های مالی در دفتر شورا برگزار شد، آماری از میزان مشارکت استان‌های مختلف در این امر خداپسندانه و همچنین نحوه اقدام ستاد دیه کشور برای شناسایی نیازمندان حقیقی گزارش شد، و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و بخش لواسانات برای همکاری در این زمینه و رفع گرفتاری بویژه از زندانی‌های بومی اعلام آمادگی کردند. همچنین برگزاری جلسات مشابه با شوراهای بخش و شهرهای رودبارقصران با ستاد دیه کشور نیز در دستورکار قرار گرفت‌.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا