فرماندار شمیرانات: مدیران برای تک برگی شدن سند ادارات ورود کنند

فرماندار شمیرانات گفت: برخی مدیران شهرستان در حوزه تک برگ کردن سند ادارات اقدامات لازم را انجام داده اند و ضروری است که سایر ادارات نیز به این حوزه ورود کنند.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، مجتبی ذاکریان روز سه شنبه در حاشیه برگزاری شورای اداری به خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات ثبت املاک در شمیرانات وجود دارد و مقرر شد با برگزاری جلسات و کارگروه‌ها این مشکل حل شود.

وی با شاره به اینکه موضوع اوقاف در منطقه شمیرانات برجسته است، خاطرنشان کرد: در این حوزه در برخی موقوفات متولی نداریم که نیاز است تعاملاتی در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار شمیرانات بر ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری شمیرانات باید معرفی شوند.

ذاکریان با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی شمیرانات اظهار داشت: برگزاری این هفته یک رویداد نوپا است که از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ کلید می‌خورد و می‌خواهیم در یک بازه سه الی پنج ساله این هفته را در استان تهران تثبیت کنیم.

وی توضیح داد: منطقه در حوزه‌های مختلف مفاخر و تاریخ شمیرانات، لواسانات و رودبار قصران، اثرگذاری در فرآیند انقلاب، استقرار حضور حضرت امام خمینی(ره) در این منطقه که یک رویداد ویژه است و وجود کاخ‌های سعدآباد و نیاوران، وجود ۴۰ امام زاده و ظرفیت‌های ورزشی، مفاخر ورزشی فرهنگی و هنری متعدد برخی از ظرفیت های فرهنگی این منطقه هستند.

فرماندار شمیرانات ادامه داد: وجود سه پیست اسکی و بهره‌مندی از چشم اندازهای طبیعی و گردشگری بسیار مهم است که باید در این هفته معرفی شوند و دستگاه‌های متولی پس از تثبیت رویداد در این خصوص اطلاع رسانی کنند و فرهنگ سازی کنند.

ذاکریان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هفته فرهنگی شمیرانات امسال با اولویت «گردشگری مقاومت» در حوزه گفتمان انقلابی وارد گفت وگو شده ایم و احتمالاً نشست فعالان گردشگری مقاومت را داشته باشیم و یکی از ظرفیت‌های این حوزه گلزار شهدای امامزاده علی‌اکبر‌(ع) چیذر است که پس از بهشت زهرا بزرگترین گلزار شهدای استان تهران محسوب می‌شود و نیاز به معرفی دارد.

وی اظهار داشت: پس از تعیین مراحل برای تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات، توسعه این موضوع را در برنامه‌ریزی‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا