مراسم تحلیف ششمین دوره شوراهای اسلامی سه شهر شمیرانات برگزار شد

آئین تحلیف و انتخاب هیات رئیسه منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای لواسان، اوشان فشم میگون و شمشک دربندسر در فرمانداری شمیرانات برگزار شد.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی ضمن تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر های لواسان، اوشان فشم میگون و شمشک دربندسر به اعتماد مردم که با حضور شورای معاونین فرمانداری برگزار شد ،با بیان اینکه هر فردی که در فعالیت های اجتماعی قرار گرفت باید رضای الهی را مدنظر قرار بدهد،عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی مردم سالار شوراهای اسلامی را ترسیم کرده است وتبلور آن در انتخابات دیده می شود.

فرماندار شمیرانات با اشاره به رویکرد و تبیین وظایف شورا هاتوسط قانون،تاکید کرد: اگر وظایف قانونی شوراهای اسلامی شهر ها با دقت نظر انجام پذیرد مطالبات مردم در حوزه شهری پاسخ داده خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ۹ اصل قانون اساسی مختص به جایگاه و وظایف شوراهای اسلامی است و شوراها بعنوان نمایندگان مردم در نظارت بر مدیریت شهری وظیفه سنگینی را برعهده دارند و باید در تصمیمات قانون را سرلوحه خود قرار دهند.

ساداتی با تاکید بر نقش شوراهای اسلامی شهرها در در مدیریت شهری ابراز کرد: اعضای شورا نماینده مردم در عرصه های اجتماعی، سیاسی و ورزشی هستند و راهبری مدیریت شهری وظیفه آنها است.

رئیس کمیته انطباق شهرستان شمیرانات در ادامه بیان کرد: مصوبات شوراهای اسلامی در صورت تائید در کمیته انطباق فرمانداری قابلیت اجرا دارد . سید مهدی ساداتی افزود: شورای با تدبیر و مستقل می تواند شهرداری توانمند را برای مدیریت شهری انتخاب کند و پاسخ مناسبی به مطالبات و اعتماد مردمی دهد.

بر اساس این گزارش محسن خندان رئیس، مهدی کرمی نیا نائب رئیس، وحید حاجی مومجی و قاسم کردی بعنوان منشی و حمزه صفا عضو شورای اسلامی شهر لواسان انتخاب شدند.

در ادامه و در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر اوشان فشم میگون نیز رحمت اله سلیمانی میگونی رئیس، فرزاد آقا محسنی فشمی نائب رئیس ، قاسم صفر و محسن ایوب میگونی بعنوان منشی و رضا کربلایی محمد میگونی نیز برای مدت یکسال انتخاب شدند.

همچنین حسین ساوه شمشکی، نورمحمد رجب بلوکات، محمد تقی جیرودیو اسفندیار شمشکی به ترتیب رئیس، نائب رئیس و منشی های شورای اسلامی شمشک دربند سر و جواد شمشکی نیز عضو شورا باقی ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا