فرماندار شمیرانات: : مردم حق دارند از عملکرد مسئولان توسط رسانه مطلع شوند

فرماندار شمیرانات با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه تاکید کرد: مردم حق دارند، بدانند خدمتگزاران‌شان در مسیر انقلاب و مصالح نظام و ملت حرکت می‌کنند یا خیر ، رسانه پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است.

به گزارش شمیرانات خبر، مجتبی ذاکریان یکشنبه در دیدار و نشست هم اندیشی بمنظور ارتقای همکاری ها با رضا رضایی‌مجد، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان تهران اظهار داشت: در این روزها، رسانه‌ها به ویژه رسانه‌هایی که دغدغه انقلاب و مردم را دارند، به صورت خودجوش کمتر از مسئولان بی‌خوابی نکشیدند و در میدان بودند.

وی ضمن بیان این‌که، رسانه با جهت دادن به جامعه و تاثیر بر افکار عمومی تنیده شده است، گفت: باید در دولت سیزدهم که دولت مردمی است، جایگاه رسانه نیز مشخص شود که آیا بنا به یک استعمار دارد که یک‌طرفه ریل‌گذاری کند و خوراک فکری برای مردم تعیین کند و یا در این ابعاد نیز مردمی بودن دولت مشخص شود و نقش، نظر و دیدگاه آنان پررنگ‌تر شود.

نماینده عالی دولت در شمیرانات با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای استفاده از گروه‌های حرفه‌ای که کار رسانه‌ای صحیح، عاقلانه و هنرمندانه انجام می‌دهند، گفت: حضرت آقا بر جهاد تبیین تاکید دارند و امروز نیز بیش از گذشته این مساله اهمیت دارد، رسانه‌ها یک پایه تبیین هستند و ما نیز بنا بر احترام و تکلیف و وظیفه‌ای که با پذیرش مسئولیت برعهده داریم و باید مردم را از عملکرد خود آگاه سازیم، همراهی خوبی با رسانه‌ها خواهیم داشت‌.

ذاکریان خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده بر این است، نماینده دولت در شهرستان ها  فقط فرماندار نیست و تمرکز اخبار نباید بر یک فرد باشد. فعالیت های دیگر معاونان، بخشداران و مسئولان نیز باید دیده شود تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای آنان، توزیع مسئولیت و بُعد نظارتی پنهان، شهروندان نیز مطلع باشند چه کسانی خدمت‌گزار آن‌ها هستند و یا برعکس در مسیر مصالح مردم و انقلاب حرکت نمی‌کنند.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک) و ۲ بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا