مسجد جامع نیاوران در ماه رمضان میزبان جوانان و نوجوانان است

تکیه و مسجد جامع نیاوران در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ با برگزاری برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، مذهبی میزبان نوجوانان و جوانان است.

به گزارش شمیرانات خبر از ایرنا، علاقمندان برای شرکت در جام رمضان (المپیک نیاوران) در رشته‌های پینگ پنگ (دوبل وتک)، والیبال نشسته، فوتسال، طناب‌کشی، در دو گروه سنی ۹ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۲۲ سال می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۲۱ فروردین ماه از طریق شماره ۰۹۹۴۰۹۳۸۳۲۸ در پیام‌رسان واتساپ اقدام کنند. توجه داسته باشید عضویت در کانون به آدرس ایسنتاگرامی Masjedtekiehniavaran برای شرکت در مسابقات الزامی است.

در این اطلاعیه آمده است: مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی سلام بر ابراهیم (شهید ابراهیم هادی) ویژه نوجوانان، ۱۷ فروردین ماه ساعت ۲۰ در مسجد برگزار می‌شود. علاقمندان برای شرکت در این مسابقه که ۱۰ برنده خواهد داشت، می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۰۹۹۳۸۸۴۵۳۰۴ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

اقامه سه وعده نماز جماعت یومیه، جزخوانی ۴۵ دقیقه قبل از اذان مغرب، ویژه برنامه بانوان برای جزخوانی از ساعت ۱۱ تا اذان ظهر، جلسه سخنرانی احکام و تفسیر قرآن کریم هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مناجات‌خوانی شب‌های جمعه از ساعت ۲۲:۳۰، برگزاری جام ورزش رمضان از دهم و ویژه برنامه جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) در شب پانزدهم ماه رمضان، توزیع افطاری در ۳۰ شب ماه مهمانی خدا، ویژه برنامه لیلة الرغائب و شهادت حضرت علی (ع)، تقدیر از روزه اولی‌ها، ندبه‌خوانی بعد از نماز صبح جمعه‌ها و برگزاری نماز عید سعید فطر در ورزشگاه نیاوران از دیگر برنامه‌های تکیه و مسجد جامع نیاوران است.

نیاوران یکی از محله‌های قدیمی شمیران در شمال تهران (منطقه یک) واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا