مشارکت شمیراناتی‌ها در انتخابات افزایشی بود

فرماندار شمیرانات گفت: در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی، در شهرستان شمیرانات مجموعا تعداد ۹۹ هزار و ۹۹۱ رأی اخذ شد و در این دوره این تعداد به ۱۰۵ هزار و ۱۱۱ رأی افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از خبرگزاری فارس، مجتبی ذاکریان، فرماندار شهرستان شمیرانات طی مصاحبه‌ای در شمیرانات اظهار کرد: در مجموع شهرستان شمیرانات ۲۷۲ شعبه اخذ رأی فعال بود که ۳۴ شعبه در بخش لواسانات و ۳۶ شعبه در بخش رودبارقصران اقدام به اخذ رأی نمودند.
وی گفت: تمهیدات و مقدمات فرایند انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته با نظم بیشتری شروع شد و راس ساعت ۸ صبح با کمترین اختلال تمامی ۲۷۲ شعبه نسبت به اخذ رأی اقدام کردند و این در شرایطی بود که از یک هفته قبل از انتخابات، این شهرستان شاهد بارش برف سنگین بوده و بسیاری از شعب تا ساعاتی قبل از شروع انتخابات فراهم نمودن شرایط بودند.
فرماندار شهرستان بیان کرد: به فضل خداوند این شهرستان با کمترین مشکلات اجرایی اعم از دو مورد اخلال در سامانه و همینطور یک مورد خرابی در دستگاه احراز هویت در یکی از شعب اخذ رأی مواجه شد که با سرعت رفع گردید.
ذاکریان ادامه داد: در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی، در شهرستان شمیرانات مجموعا تعداد ۹۹ هزار و ۹۹۱ رأی اخذ شد و در این دوره این تعداد به ۱۰۵ هزار و ۱۱۱ رأی افزایش پیدا کرد.
وی ادامه داد: در بخش لواسانات نیز در دوره گذشته ۸ هزار و ۸۹۹ رأی اخذ شده بود اما در این دوره از انتخابات ۱۰ هزار و ۱۱۷ رأی اخذ شد و نزدیک به ۲۰۰۰ رأی افزایش داشتیم اما در بخش رودبارقصران به همان میزان دوره گذشته مشارکت داشتیم.
فرماندار شهرستان با بیان اینکه در راس ساعت ۱۲ فرایند شمارش آرا در تمامی شعب اخذ رأی شروع شد ادامه داد: حضور مردم نه بزرگ به دشمنان و مستکبران بود و ملت ایران با این حضور نشان دادند، که فریب تبلیغات دشمن را نخواهند خورد.
ذاکریان افزود: از زحمات کلیه دست اندرکاران برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان اعم از اعضای ستاد انتخابات و هیات‌های اجرایی، نظارت، هیأت بازرسی انتخابات، بخشداران و شهرداران، یگان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و اصحاب پرتلاش رسانه و کسانی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن، پرشور و باشکوه در شهرستان را فراهم کردند، تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا