ساداتی: مشارکت مردم شمیرانات در اجرای طرح سلامت شهید سلیمانی مطلوب است

فرماندار شمیرانات گفت: طرح سلامت شهید سلیمانی در این شهرستان با شتاب مناسبی اجرا می‌شود و مشارکت مردم در اجرای این طرح خوب است.

به گزارش شمیرانات خبر، «سیدمهدی ساداتی» در نشست هم‌اندیشی که به صورت وبینار به ریاست استاندار تهران برگزار شد، بیان داشت: با هماهنگی خوبی که بسیج با هلال احمر ،شبکه بهداشت و مردم شمیرانات دارند شتاب خوبی را در اجرای طرح شهید سلیمانی شاهد هستیم.

وی با اشاره به شناسایی محلات در تسهیل شدن اجرای طرح تاکید کرد: اساس اجرای این طرح محله محور است و اولین کار این قرارگاه شناسایی از محلات هدف بود که محلات باغ شاطر، دارآباد، امامزاده قاسم(ع) و تپه قیطریه در مرحله اجرای این طرح قرار گرفته و بقیه محلات نیز به ترتیب در این طرح قرار می گیرند.

این مقام مسئول، اطلاع رسانی به موقع و مناسب را علت مشارکت بالای مردم دانست و تصریح کرد: استفاده ازفضای مجازی و محیطی که با نصب بنرهای اطلاع رسانی در محلات مختلف صورت میگیرد و همچنین چاپ و توزیع بروشورهای آموزشی در منازل که اعتماد مردم را به‌دنبال داشته، موجب افزایش چشمگیر مشارکت مردم در اجرای این طرح است.

به گزارش ایرنا، تمرکز طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه فاز اصلی مراقبت، حمایت و نظارت می‌شود.

شمیرانات متشکل از ۴ شهر، شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا، با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام کرد: با فوت ۳۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۶۲۸ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۱ آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۸۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۲۳۷ نفر بستری شدند و با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۷۵ هزار و ۹۵۱ نفر رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا