فرماندار شمیرانات:: معلمان شایسته ترین امانتدار برای مراقبت از سرمایه های زندگی هستند

«سیدمهدی ساداتی» فرماندار شمیرانات در آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان این شهرستان اظهارداشت: « ارزشمندترین سرمایه هر خانواده فرزندان آن است که هیچ جایی شایسته تر از مدارس و هیچکس شایسته تر از معلمان ما نیست که پذیرای این امانت باشند.»

به گزارش شمیرانات خبر، ساداتی در این جمع با تقدیم احترام و گرامیداشت یاد بزرگ معلم تاریخ، «شهید مرتضی مطهری»، اعلام کرد «به نمایندگی از مجموعه مردم شهرستان شمیرانات به عنوان قلب تپنده پایتخت ایران اسلامی، در مقابل مقام معلم کرنش می کنیم.»

وی گفت: «جایگاه معلم در تار و پود هر فرد ایرانی و هر کسی که به این خاک اعتقاد دارد، جایگاه رفیعی است. اولین معلم عالم، خالق سبحان است. سلاح ارزشمندی که خداوند با آن عالم را مدیریت کرد قلم است و یکی از سوگندهای ارزشمند او سوگند به قلم است و آن را فقط به یک گروه مخلوقات ارزانی کرد و آن هم نام زیبای معلم بود.»

فرماندار شمیرانات در خاتمه افزود: «دست معلمان فرهیخته و عزیز را می بوسم و بابت قصور در وظایفی که من و همکارانم نسبت به ایشان داریم، عذر خواهیم. فرارسيدن روز معلم را به همه اساتيد، معلمين و تلاش گران صبور، متعهد و سخت كوش عرصه فرزانگي و دانايي تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيقات همگي اين عزيزان را در خدمت به رشد و بالندگي و اعتلاي فرهنگ و انديشه ميهن عزيز اسلامي، از درگاه خداوند مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا