میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌و‌کار در شمیرانات آغاز به کار کرد

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شمیرانات اعلام کرد: با توجه به الزام اخذ شناسه یکتا برای تمامی صاحبان کسب‌و‌کار، به منظور تسهیل کار کاسبان شهرستان شمیرانات، ارائه این خدمت به صورت رایگان در سه مجموعه از امروز (سه‌شنبه) آغاز و تا ۱۹ اردیبهشت ماه در تداوم دارد.

 به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، کاظم فرخ‌زاد توضیح داد: صاحبان کسب‌و‌کار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نمایند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.

 بر اساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می‌شود. هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است.

بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا