نصب میزهای شیشه‌ای تنیس روی میز در بوستان‌های شمیران

رئیس هیئت تنیس روی میز شمیرانات، از نصب بیش از ۱۵۰ میز شیشه‌ای در بوستان‌های شمیران، با همکاری اداره ورزش شهرداری شمیران (منطقه یک تهران) خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط‌ عمومی اداره ورزش و جوانان شمیرانات، در نشستی که با حضور رئیس هیئت تنیس روی میز شمیرانات در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزارشد، مجتبی صابری ضمن ارائه تقویم عملکردی سال ۱۴۰۳، گزارش جامعی از فعالیت‌های قابل ملاحظه هیئت در سال ۱۴۰۲ اعلان داشت.

 در این گزارش، به پی‌گیری‌های مستمر و مکاتبات متعدد با اداره ورزش شهرداری شمیران با هدف نصب بیش از ۱۵۰ دستگاه میز شیشه‌ای استاندارد در بوستان‌های مختلف اشاره شده است، که در نوع خود در راستای توسعه ورزش همگانی امری بی‌سابقه تلقی می‌شود.

 وی همچنین به محوطه‌سازی، فنس‌کشی، نورپردازی، و دیگر اقدامات لازم جهت فعال‌شدن این رشته ورزشی در بوستان‌های محلات شمیران اشاره‌ کرد.

 صابری برگزاری دوره‌های استعدادیابی ویژه کودکان و نونهالان در سال گذشته را در راستای ارتقاء و پیشرفت تنیس روی میز در سنین پایه متذکر شد و به تجلیل از پیشکسوتان و علاقمندان به این رشته ورزشی، در مناسبت‌های مختلف، اعم از ولادت باسعادت مولا علی (ع) و روز پدر، گرامی‌داشت تجلی نورانی حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز مادر، هفته تربیت‌بدنی و ورزش، و روز جهانی تنیس روی میز اشاره داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا