فرماندار شمیرانات: : نقش رسانه‌ها در مشارکت انتخاباتی غیرقابل انکار است

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: رسانه‌ها بایستی با اطلاع‌رسانی خدمات نظام، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی افزود: روابط عمومی ادارات و نهادها با یاری رسانه‌ها خدمات دولت و نظام را به گوش مردم برسانند تا زمینه‌ساز مشارکت حدکثری مردم در انتخابات شود.

وی ابراز کرد: اهداف مسئولان نظام اسلامی برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بدون حاشیه و شفاف است، چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشان از پایبندی به نظام اسلامی است.

ساداتی تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش بسیاری در تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات و همچنین شناساندن نامزدهای اصلح به مردم را دارند و همین باعث شده در این برهه از زمان توقع و انتظارات از جامعه رسانه‌ای بیش از هر زمان دیگری باشد.

 ۱۳۳ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای لواسان، شمشک دربندسر و اوشان فشم میگون، از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ماه ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

این شهرستان در سال ۱۴۰۰، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای ۳۶ روستا و ۳ شهر لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا