نقطه عطف اقناع افکار عمومی در رسانه ها تجلی می یابد

انتخابات و شکل دهی بر افکار مردم جامعه برای حضور و انتخاب اصلح، یکی از جلوه‌های شاخص رسانه‌ها است.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از تهران رسانه، سید مهدی ساداتی با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در انتخاب افراد اصلح، اظهار داشت: نقش بی بدیل رسانه ها در امید آفرینی، ایجاد آرامش روانی درجامعه و تقویت وحدت ملی بر هیچ کس پوشیده نیست. امروز حضور پرشور در انتخابات قدمی موثر در تحقق گام دوم انقلاب است که رسانه ها با مسوولیت اجتماعی که دارند هرچه بیشتر باید در تنویر افکار عمومی ایفای نقش کنند و با آگاهی بخشی شفاف و دقیق به جامعه می توانند بسترهای امیدآفرینی هرچه بیشتر را فراهم کنند.

وی ادامه داد: رسانه های داخلی در راستای مقابله با فضا سازی های رسانه ای و توطئه های معاندان نظام باید برکات و نتایج حضور مردم در انتخابات های گذشته را به وضوح ترسیم کنند تا مردم بدانند که شرکت در انتخابات تاثیر عمده ای در سرنوشت آنها و کشور داشته و خواهد داشت.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: حضور افراد دارای سلایق متفاوت درصحنه رقابت انگیزه مشارکت مردم در این عرصه را افزایش می‌دهد.

ساداتی با بیان این مطلب که ایجاد شور، شعور و نشاط انتخاباتی در جامعه یکی از ابعاد فعالیت های رسانه ای است، تصریح کرد: حضور همگانی و گسترده مردم در انتخابات جز از طریق مشارکت مسئولانه و با نشاط رسانه های جمعی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا