متولی امامزاده صالح (ع): : همایش حرم تا حرم یک حرکت نمادین نیست

متولی آستان مقدس امامزاده صالح علیه السلام در خصوص همایش پیاده‌روی حرم تا حرم تاکید کرد: این حرکت نمادین نیست؛ دعوت از کسانی است که درد دین دارند و اهل غیرت هستند.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی روز جمعه در آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) چیذر با اشاره به شرکت‌کنندگانی که در اولین روزهای تابستان در همایش مذکور حضور بهم رساندند، اظهار داشت: امام زمان (عج) که بیایند، ۲ ملاک برای نوکری ایشان است: خون و عرقی که از همت و غیرت دینی جاری شد.

وی افزود: این حرکت باید استمرار داشته باشد؛ تصور نکنید امروز چند صدنفر حرکت کردند و شمیران قبضه فرهنگی شد، خیر. این یک سرخط بود و باید تمام بقاع و مساجد پای کار بیایند و این راهپیمایی‌ها مسجد به مسجد، حرم به حرم و به سمت ارتفاعات گردشگری تهران باید تداوم یابد.

متولی امامزاده صالح (ع) با تاکید بر این‌که دشمن امروز صحنه اجتماعی را هدف گرفته است، گفت: بی‌غیرتی در سطح کلان همچون کنه به مملکت اسلامی چسبیده است و کسانی هستند که بی‌حیایی می‌کنند و به بی‌حیایی خود افتخار می‌کنند.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی به نقل از مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: “هرگاه ما غیرت دینی نشان دادیم جامعه نجات پیدا کرد.” گفت: حرکات این‌چنینی (همایش حرم تا حرم) مورد تاکید حضرت آقا است.

وی بیان داشت: روی صحبت امروز ما با تمام کسانی است که پای مذهب هستند اما منفعل شده‌ و به انزوا رفته‌اند. خودمان صحنه را خالی کرده‌ایم که می‌گویید جرات امر به معروف و نهی از منکر نداریم، وگرنه با غیرت پای کار بیایید، اصلاح می‌شود.

متولی آستان مقدس امامزاده صالح علیه السلام تاکید کرد: این حرکت یعنی ما زنده‌ هستیم و خود را مدیون شهدا می‌دانیم. یعنی شهدا خون دادند و حالا هم ما ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم جسارت کنند و نسل ما را ذبح کنند.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی خطاب به خانم‌های حاضر در این همایش، با بیان این‌که حجاب در وصیت تک‌تک شهدا تاکید شهدا است، ابراز کرد: همان‌طور که یکی از اندیشکده‌های آمریکایی اخیراً گفته بود، هر زن محجبه ایرانی به حکم پرچم جمهوری اسلامی است و اگر می‌خواهند پرچم را پایین بکشند و الله را حذف کنند، باید چادر نوامیس را بگیرند. خرسند باشید که حجاب شما نماد غیرت است و شما امروز این نماد و پرچم را حرکت داده‌اید.

وی با اشاره به این‌که حضرت زهرا سلام الله علیها پای تبلیغ و ترویج ولایت علناً به میدان آمدند، گفت: حضور شما بانوان قیمتی‌ست چون برگرفته از غیرت است.

متولی امامزاده صالح (ع) خطاب به اهالی متدین و دغدغه‌مند شمیرانات تاکید کرد: اگر نگران نسل جوان‌تان هستید و برای آینده آن‌ها غیرت دارید، باید با حضورهای این‌چنینی به میدان بیایید و صحنه را به نفع کسانی که نماد آتئیست و شیطان پرستی را به منطقه می‌آوردند خالی نکنید و بر زمین‌شان بزنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا