پارک جنگلی لتیان ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات اعلام کرد: پارک جنگلی لتیان از فردا (پنجشنبه) تا پایان روز طبیعت در راستای جلوگیری از تجمع و شیوع بیماری کرونا، تعطیل است.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، «حسن شکری» توضیح داد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و اعلام فرمانداری شهرستان شمیرانات، تمامی مبادی ورودی و خروجی پارک جنگلی لتیان به منظور جلوگیری از ورود گردشگر به محوطه پارک در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود می‌شود و نیروهای یگان حفاظت از ورود و اتراق مردم در عرصه های منابع طبیعی نیز جلوگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع برای دریافت گزارشات مردمی در خصوص تصرفات اراضی ملی نیز فعال است.

مجموعه تفریحی لتیان که از شمال به سد لتیان و از جنوب به بزرگراه شهید بابایی می رسد، ۶۰۰ هکتار وسعت دارد و مجموعه ای بکر و دست نخورده است.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر، دارای ۱۴۰ هزار هکتار اراضی ملی در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (۱۰ فروردین ۱۴۰۰) یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۲۳۴ نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و ۶۲ هزار و ۵۶۹ نفر به علت ابتلا به این بیماری فوت کرده و یک میلیون و ۶۰۸ هزار و ۸۰۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا