پایان رقابت تیراندازان شمیرانی‌ در مسابقات جهانی قطر

شیوا فرح‌پور و بابک یگانه ملی‌پوشان شایسته شمیرانی کشورمان، هر یک با کسب ۱۰۷ امتیاز به رقابت خود در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک در شهر دوحه پایان‌ دادند.

 به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط‌ عمومی اداره ورزش و جوانان، نائب‌ رئیس هیئت تیراندازی با تفنگ و طپانچه شهرستان شمیرانات گفت: مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در رشته تراپ و اسکیت از ۳۱ فروردین‌ماه گذشته در دوحه قطر آغاز شده است، و تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد.

 مینو پورطهماسبی اظهار داشت: در پایان دور مقدماتی تراپ مردان (شامل پنج راند) که طی سه روز در مسابقات جهانی انتخابی المپیک، با حضور ۱۴۰ ورزشکار در دوحه قطر برگزار شد، محمد بیرانوند به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز ۱۲۱ در رده پنجم مشترک ایستاد؛ و راهی مرحله «تیرحذفی» شد. در همین بخش محمدحسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه از شمیرانات ۱۰۷ امتیاز را به نام خود ثبت کردند.

 وی افزود: بیرانوند در جریان تیر حذفی پس از حذف ۸ ورزشکار رقیب، در جایگاه هفتم ایستاد. وی باوجود ارائه عملکردی قابل قبول در این مسابقات، از صعود به فینال باز ماند. در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد؛ و شیوا فرح‌پور از شمیرانات ۱۰۷ امتیاز به دست آورد.

 لازم به ذکر است، تیم اعزامی از کشورمان با هدایت نریمان نیک‌خو، و سرپرستی احمدرضا هامونی حقیقت، در مسابقات قطر شرکت کردند.

  

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا