پیام تبریک فرماندار شمیرانات به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات

ساداتی فرماندار شهرستان شمیرانات در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به سربازان گمنام اطلاع رسانی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات ، متن پیام سید مهدی ساداتی به شرح زیر می باشد:

به گزارش شمیرانات خبر، روابط عمومی ها قلب تپنده ادارت، دستگاه ها و سازمان ها محسوب می شوند و جایگاه ارتباطات و روابط انسانی به گونه ای است که شاید در هیچ دوره تاریخی وابستگی جوامع و افراد به اطلاعات خود و دیگران تا به این اندازه نبوده است.

امروزه تصور توسعه و شرط تحقق رشد و تعالی در پهنه‌ی گیتی و اوّلین ابزار برای فراگیر شدن آن، به کارگیری صحیح ارتباطات و اطلاع‌رسانی می‌باشد.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنمی است برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود.

روابط عمومی ها بعنوان پل ارتباطی سازمان با مردم است و با پایش مطالبات عمومی و عملکردها، بازخورد فعالیت ها را صادقانه به مسئولین و مدیران مربوطه منعکس نموده و مسئولان نیز از این بازخوردها در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و بهبود عملکردها استفاده نمایند.

اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی فعالان حوزه روابط عمومی به ویژه مسئولین روابط عمومی دستگاههای شمیرانات تبریک عرض می نمایم وامیدوارم این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی باشد.

سید مهدی ساداتی

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شمیرانات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا