یکصد اثر به دبیرخانه عهدواره چله مهدویت در شمیرانات ارسال شد

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات با اشاره به‌ اینکه دبیرخانه شعر نخستین عهدواره چله مهدویت این شهرستان است، گفت: از آغاز این جشنواره تاکنون، شرکت‌کنندگان افزون بر یکصد اثر ادبی شعر با محوریت نقش مهدویت و انتظار ارسال کرده‌اند.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، امیرحسین طاهری اظهار داشت: عهدواره مذکور در ۱۶ بخش برگزار و هر یک از شهرستان‌های استان تهران مسئولیت دبیرخانه یک بخش را عهده‌دار است و بخش شعر با هدف تولید اشعار در قالب‌های کلاسیک و آزاد، و اشعار بازنشر شده در فضای مجازی یا اماکن عمومی با رویکرد مهدویت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آثار ارسالی به دبیرخانه شعر از استان گیلان بوده است، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۲۸ فروردین ماه مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: عهدواره چله مهدویت از دهه مبارک فجر آغاز و قرار بر اختتامیه آن در نیمه شعبان بود اما به دلیل استقبال هنرمندان تا نیمه ماه رمضان تمدید شده است.

به گفته طاهری، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سایت ahdvare۴۰.ir بارگذاری کنند.

وی اعلام کرد: رتبه اول این رویداد، لوح تقدیر، تندیس عهدواره و مبلغ سه میلیون تومان جایزه نقدی، رتبه دوم، لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی و رتبه سوم نیز لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، دبیرخانه واقع در تهران – دهکده المپیک – جنب مسجد جامع المهدی – طبقه دوم کتابخانه حضرت فاطمه (س) – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات با شماره تماس ۴۴۷۲۰۷۸۱ است‌.

نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت به همت تشکل‌های فرهنگی، هنری، مردمی و پشتیبانی نهادهای حاکمیتی با مسئولیت استانداری و دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا