۱۳۰ خودرو از فشم تخلیه شد

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شمیرانات اعلام کرد: در پی سقوط بهمن و گرفتاری خودروها در برف، به همت راهداران مسیر پاکسازی و ۱۳۰ خودرو از روستای امامه (توابع بخش رودبار قصران شهرستان) تخلیه شد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، رضا حاجتی اعلام کرد: یکی از سه حادثه بهمن امروز در محدوده فشم رخ داد و تعدادی از خودروها را گرفتار کرد، که دقایقی قبل توانستیم این منطقه را پاکسازی و تخلیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه طبق قوانین مسافران جاده‌های کوهستانی بایستی از ۱۵ آذر ماه زنجیرچرخ، لوازم ایمنی و خوراک و پوشاک لازم به همراه داشته باشند، تاکید کرد: انتظار داریم شهروندان از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

حاجتی افزود: تردد و تجمع بی‌مورد برخی از مسافران که به منظور تفریح و برف‌بازی در جاده‌ها بویژه جاده‌های روستایی توقف می‌کنند، در بسیاری از موارد عامل اختلال عملیات راهداری می‌شود که از آنان تقاضا داریم همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: شهروندان پیش از آغاز سفر از طریق سامانه جامع اطلاع رسانی “۱۴۱” راهنمای جامع حمل و نقل برون شهری جاده‌های کشور از آخرین وضعیت جاده‌ها از جمله مسیرهای شمیرانات مطلع شوند.

شهرستان شمیرانات دارای ۱۰۱ کیلومتر راه روستایی و ۶۷ کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا