۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به دانش‌آموزان رودبارقصران جمع‌ شد

امام جمعه بخش رودبار قصران شمیرانات گفت: ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی به دانش آموزان به همت خیران و مسئولان در آستانه فرا رسیدن ماه مهر جمع آوری شده است.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش رودبار قصران شمیرانات اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ دو مسئله روز و مهم کشور است که در این میان فرهنگ اسلامی و ایرانی از اولویت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: اقتصاد کشور اساسی و باید در بستر زمان بهبود یابد، اما بستری نیز برای رشد و تعالی سبک زندگی اسلامی و ایرانی نیز در دستور کار مسئولان تأثیرگذار قرار گیرد.

حسنی همچنین بر طرح مهندسی و پیوست‌های فرهنگی که از آموزه‌های قرآن و سیره و روش ائمه اطهار الگو می گیرد نیز تأکید کرد و گفت: در دین اسلام بر ارزش کار نیز تأکید شده و باید فرهنگ و ارزش کار، تولید، کارآفرینی و … باید در کشور نهادینه شود.

وی بر بهبود فرهنگ مصرف و قناعت نیز تأکید کرد و افزود: همه مردم باید این شاخصه های مهم اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه رودبار قصران در ادامه با اشاره به حمایت ایران از حزب الله افزود: حمایت از مظلومان عالم به ویژه مسلمانان و شیعیان از وظایف ما است که امروز شاهد نتیجه بخش بودن این سرمایه گذاری نیز هستیم.

وی با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری محرم و صفر خطاب به نمازگزاران اذعان داشت: هر چه در توان دارید برای امام حسین (ع) انجام دهید؛ نذر و عزاداری برای ایشان برکت دارد و این هزینه‌ها ما را در برابر بسیاری از آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد.

حسنی یادآور شد: پخش نذورات فقرا و نیازمندان در اولویت قرار بگیرند.

رودبار قصران به مرکزیت فشم یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا