۷ واحد متخلف عمومی و صنفی در شمیرانات پلمب شد

رییس شبکه بهداشت و درمان شمیرانات اعلام کرد: ۷ واحد متخلف از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان در گشت زنی نیروهای بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان پلمب شد.

به گزارش شمیرانات خبر، ایمان عموزاده اظهار داشت: اماکنی که اخطاریه بهداشتی می‌گیرند ۴۸ ساعت مهلت دارند تا رفع نقص یا مواد فاسد شدنی را خارج کنند که در غیر این صورت برخورد قانونی با آنها انجام می‌شود.

وی افزود: پرونده این اماکن پس از پلمب به مراجع قضائی ارجاع داده می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: در ماه مبارک رمضان یک هزار و ۳۹۸بازرسی و ۳۴ مورد گشت زنی در زمان افطار و پس از افطار در سطح شهرستان صورت گرفته است.

عموزاده تصریح کرد: در بازرسی‌های ماه رمضان حدود ۲۹۴ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته یا فاقد مجوز نیز در سطح شهرستان کشف و معدوم شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شمیرانات خاطرنشان کرد: پیرو شکایات مردمی از ۱۸ نوع مواد غذایی نظیر زولبیا و بامیه و غذاهای آماده مثل آش و حلیم نیز نمونه برداری شد.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، بخش اعظمی از منطقه سه، شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا